SVARBU!
Prašome gavę siuntą apžiūrėti ar pakuotė nepažeista. Jei pastebėjote pažeidimą, Jei prekių perdavimo-priėmimo metu pastebėjote siuntos išorinės išvaizdos pažeidimus ar komplektacijos neatitikimus, pažymėkite tai siuntos perdavimo – priėmimo dokumente. Padarykite nuotraukas, kad matytusi pažeidimas bei informuokite mus vienu iš nurodytų kontaktų: labas@radeco.lt arba telefonu +370 677 08840.
VISOJE LIETUVOJE per kurjerį į namus ir į siuntų savitarnos terminalus „LP Express“ (atsiėmimas 24/7).
Prekių pristatymo laikotarpis skaičiuojamas nuo užsakymo patvirtinimo, t.y. kai užsakymas patikrinamas ir yra gautas apmokėjimas už prekes. Apie patvirtintą ir pradėtą vykdyti užsakymą Jus informuosime elektroniniu paštu, taip pat patikslinsime suplanuotą užsakymo pristatymo datą. Jei prekės pristatymo terminas Jums netinka, susisiekite el. paštu labas@radeco.lt arba telefonu +370 677 08840 (I-V 10:00-17:00).
Pristatymas nurodytu adresu
Prekes pristatysime Jūsų nurodytu adresu visoje Lietuvoje. Prieš pristatydamas prekes, kurjeris informuos SMS žinute apie planuojamą pristatymo laiką.
Taip pat gali būti prekės pristatomos pasirinktu intervalu (8:00-14:00; 14:00-18:00; 18:00-22:00) darbo dienomis į 10 miestų: Vilnius, Kaunas, Klaipėda, Šiauliai, Panevėžys, Alytus, Marijampolė, Tauragė, Telšiai, Utena. Likusioje Lietuvos dalyje siuntas pristatysime darbo dienomis nuo 8.00 iki 18.00 val.